მეცხრე დღის რეფლექსია.
მოსწავლეებს 21-ე საუკუნის უანრ-ჩვევების გამომუშავებაში მნიშვნელოვნად დაეხმარებათ პროექტებით სწავლება. მოსწავლე თავად მოიძიებს ინფორმაციას, ახარისხებს მნიშვლეოვან და მეორეხარისხოვან საკითხებს, ქმნის პროდუქტს (პრეზენტაციისთვის სლაიდ შოუს), ატარებს გამოკითვებს და მიღებულ პასუხებს უკეთებს ანალიზს. აღნიშნული აქტივობებით უკეთეს სასწავლო შედეგებს მივიღებთ. დიდი მადლობა ნინო კაჟაშვილს გაწეული დახმარებისთვის.
პროექტი არის საინტერესო და საჭირო, მოსწავლეები უკეთ გაეცნობიან ჩვენს სამყაროს და ბუნების დაცვას.
ReplyDeleteმეტად პრობლემატური თემა გაქვთ არჩეული,მოსწავლეებისთვის ინფორმაციულიც არის და პრობლემაზე ორიენტირებულიც. მოსწავლეებს აძლევს დაფიქრების, გააზრების, დასკვნების გამოტანის საშუალებას. გისურვებთ წარმატებებს.
ReplyDeleteსაინტერესოა,რომ მოსწავლეები ეცნობიან წითელი წიგნის მნიშვნელობას.
ReplyDeleteბავშვები იგებენ წითელი წიგნის არსებობას, გადაშენების პირას არსებული ელემენტების არსებობით, ყოველი ბუნების არსებებს აქვს ძირიდადი ფუნქციები. დიზაინურად არის ლამაზი და მიმზიდველი...
ReplyDeleteნინოს პროექტი საკმაოდ აქტუალურია. მოსწავლეების ცნობადობა გაიზრდება ეკო-სისტემის შესახებ და უფრო გაუფრთხილდებიან გარემოს და ბუნებას.
ReplyDeleteსაინტერესო პროექტია, მოსწავლეები სწავლობენ და ითავისებენ გარემოს დაცვის ღონისძიებებების აუცილებლობას და ამ პროექტის შემდეგ უფრო ყურადღებით მოექცევიან ბუნებას.
ReplyDeleteეს პროექტი საინტერესოა იმ კუთხით, რომ ბავშვებს ეხმარება საკუთარი გარემოს შესახებ ცნობიერების გაზრდაში.
ReplyDeleteმოსწავლეებმა ამ პროექტის მსვლელობის დროს უნდა იხელმძღვანელონ ,, წითელი წიგნით'' და გაეცნონ გადაშენების პირას მყოფ ცხოველებსა და მცენარეებს.
ReplyDeleteძალიან საინტერსო იყო პროექტი . ორიენტირებული ბუნები დაცვაზე , მის მოვლაზე, წარმატებებს გისურვებთ
ReplyDeleteპროექტი საინტერესოა, მარვალფეროვანი ცოდნის მომცემია ფლორა-ფაუნის შესახებ, მოსწავლეებში მიიღებენ ზოგადი ცოდნას წითელი წიგნის შესახებ და ასევე რა პრობლემებია ქართულ სივრცეში ბუნების გაფრთხილებასთან დაკავშირებით და რა ღონისძიებები შეიძლება გაატრონ ბუნების დაცვასთან დაკავშირებით. მომეწონა ძალინ. წარმატებები:)
ReplyDelete